1 Aralık 2007 Cumartesi

GEL GEL TAZE KEMİKLİ ETE GELL




Bahçede açlıktan kemikleri sayılan ve bizimle tanıştıktan sonra yeniden hayata dönen av köpeği cinsi olduğunu düşündüğüm bir cins köpek.Her bahçeye gidişimde mutlaka kasaba uğrayıp onun için bişeyler almadan gidemez oldum artık oraya.Bugün yani cumartesi günü daha varır varmaz hoşgeldiniz dercesine yanımıza koşarak gelen ve tabi gelmesiyle onun için getirdiğim etli kemiklere saldırması bir oldu.aramızda kalsın bazılarınıda daha sonraki günler için biryerlere saklamayıda ihmal etmiyor uyanık!!
Kendisi ile tanışıklığımız arttıkça şımarıklık dereceside gittikçe artmaya ve yanımdan ayrılmamaya başadı , ve ben arılarımın yanındayken kovanların etrafında gezinmenin cezasını sırtından yediği iğne ile ödedi tabii :))) Arı iğnesini yediği anda yerlerde nasıl sırt üstü yuvarlandığını görecektiniz, öyle hoş hareketler yapıyorduki acı ile; ama tabi işimi bırakıp onu kamerayla çekemedim.

1 yorum:

benli zeytincilik dedi ki...

ben geldiğimde niye görmedim.çok güzel bir şeye benziyor çalabilirim.ziyaretinize bi gelemde av köpeğiyse bir şeyler düşünelim,yardımcı olmak için