27 Ocak 2008 Pazar

Pazar etkinlikleri

Benim malikaneyi büyük orada bitirdikten sonra bacanakta hevese geldi,bağ evi diye adlandırabileceğimiz evinin temelini hafta içinde atarak inşaata başladı.


İnşaatın nasıl gittiğini teftişe gelen komşumuz Ahmet abi temele kan akıtmamız gerektiğini söyliyerek gereğinin yapılması için bize önayak oldu ve yardımlarını esirgemedi






Kesilecek oğlakla hatıra fotoğrafı


Ahmet abi hemen başladı, bizede izlemesi ve dua etmesi kaldı

Ve işlem tamam


Ben kesmedim yanlış anlamayın

Deri yüzmek ve diğer işler için daha uygun yere götürdük


Ağaca asıyoruz bacanakta fotograf peşinde



Yüzme öncesi şişirme işi bana kaldı, ciğerlere kuvvet...

Ahmet abinin hanımı yenilebilir ot toplamaktan geliyor

Deri yüzme işi başladı, bana çıraklık yapması kaldı



Becerikli abim benim



Tulum çıkartalım ziyan olmasın hazır deri

Hem sohbet hem iş


İtina ile yüzülür

İşte yanmakta olan ateşte kızarmaya hazır hale gelmiş hazır et;Gelde yeme o kadar tazekii

Ciğer kızartma yedikten sonra masa başı sohbeti

Yemek sonrası ateş başı çay sohbeti



Bacanağın oğlu mehmet, o bir harbiyeli..


Son üç gündür birileri tarafından zehirli yemek verilmesi dolayısı ile ölüm kalım savaşı veren şımarık adlı köpeğimiz bugün eskisi kadar hareketli olmasada nispeten hayata dönmüş gibi,


Buda gecen yıldan kalma aşılı zeytin; sanırım aşılar tutmadı, bu sene yeniden yapıcam aşısını

2 yorum:

iskeleokulu dedi ki...

Ahmet abiniz kan akıtmak konusunu doğru söylemişte-eksik söylemiş.Adak olarak kesilen adak adayan tarafından yenmez.Caiz değildir.Benim yememde sakınca yok diyecektim.Fakat çopktan bitirmişsiniz.

iskeleokulu dedi ki...

kan akıtmanın kurallara uygun.Fakat mühim bir yanlışlık var.Adak kesenler tarafından yenmez.Benim yememde sakınca yok diyeceğim ama malı çoktan getirmişsiniz.