8 Şubat 2008 Cuma

DÜNDEN KARELER

Dün yani perşembe günü en son 11 ocakta kovanlara verdiğim kek takviyesinden sonra yine bu ayın istihkakı olan kekleri arılara ikram etmek için bahceye gittim.Akşamdan hazırladıgım birer kg'lık poşetler halindeki kekleri kovanlara verdikten sonra sıra geldi çevrede bulunan mevsime özel çiçekleri fotoğraflamaya, işte bunlardan bir kaç kare




İsimlerini tam bilemediğim için yazamıyorum ancak arıların bunlardan polen getirdiğini söyliyebilirim


Akşam olunca kapanmış lale çiçeği



Dağ kekiklerinin çiçek açmış hali,eee dedik ya her daim çiçekli bir doğası var bu memleketin





Benim şımarık, 10 güne yakın bir ayrılıgın arkasından beni çok özlemiş,sabah onu kaptıgım gibi doğruca Urla Belediyesinin veteriner hekimine götürdüm ve gerekli aşılamasını yaptırdım.İlk defa arabanın arkasında yolculuk yapmasına ragmen pek fazla acemilik çekmedi ama olması gereken aşısı için katlanmak zorundaydı,sonuçta hem onun hemde biz sevenlerinin sağlığı söz konusu...

Hiç yorum yok: