4 Mayıs 2008 Pazar

ŞEHRİN ORTASINDA OĞUL OLURMU ?

İzinli olmam nedeniyle evdeyim ve balkondan tesadüf eden görüntüye şaşırmamak elde değil


video


Balkondan yakaladığım oğul uçuşu görüntüleri

Neyseki konduğu ağacın boyu fazla yüksek değil


Önceden hazırlıklıyım ya, kovandı çerçeveydi vs. hepsi mevcut..
Arıların hareketliliğini izliyorum
İşte ana arı yan duvarda ne işi varsaaa
Ana girdikten sonra dışarda kalanları içeri almak hiç zor değil



video


Arıların kovana girişlerini izlerken bile onların yaşam tarzının ilginçliklerini görmek mümkün




video


Ana arının içerdeki süratine bakın, korkulu ve heyecanlı yeni bir hayata başlıyor, haydi hayırlısı

14 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Ugur oğulların içinden anaarı alma.Bu çok yanlış arıların seçtigi anaarıyı alırsan oğul anasız kalır bu bir,arılar bunların en kalitelisini seçecek bu iki.Bazı arkadaşlar oğuldan anaarı alıyor bu yanlış.

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Abi yeni ogulun hayırlı olsun. Millet ogul pesinde kosar, ama seni ogullar kovalıyor:)))

fatih güneş dedi ki...

VALLA bravo kardeşim ya bize siftah bile etmedi seni peşinden evine kadar kovalıyor.MAŞALLAH yani neyse kısmet diyelim hayırlı kısmetler sana

mahmudiyearicilik dedi ki...

hayırlı olsun görüntüler çok güzel SELAMLAR

UĞUR KIRAN dedi ki...

ali abi, tecrübeye dayalı bilgilendirmen için teşekkür ederim, malesef ilk defa başıma gelidği için en doğru şekilde hareket edemediğim ortada ancak o gün ana enflasyonu dolayısıyla arılar kovana girmekte kararsız kaldılar hangi birinin peşine gidelim diye..Anaların ikisini halledince son kalan ananın peşinden tıpış tıpış girdiler içeri ve en güzeliydi bence o ana..
Diğer arkadaşlara söyleiyeceğim tek şey haklısınız, bu oğullar benim balkonda eğlencelik kızlara misafir geliyorlar sanırım; ama evleri küçük oldugu için mecburen bahcede agırlanıyorlar; Benim işte değilde evde olmam halinde sorun yok ama iş yerindeyken gelen oğullar malesef sizlere ömür.Hem bu kadar oğulda şeker zararına neden oluyo , şekerciye ortak oldum be.

salih arıcı dedi ki...

Uğur kardeşim oğulun hayırlı olsun,unutma arıcılık çok güzel bir hobi ve iki elin taşın altındada olsa bir şekilde onlarla ilgilenecek zaman oluşuyor, hayırlı günler.

ilhami uyar dedi ki...

Uğur bey hayırlı olsun ,

emin benli dedi ki...

Sayın Uğur bey barajın ordaki arıcı amcanın oğulunu yakalamışsın.Adamcağız aranıp duruyor.Bi zahmet veriver adamcağızın oğulunu.Balçovada bizimkilerin komşusu oluyor.Seni tanıdığımı bildiğinden benden rica etti.Kendisi utanmış ayıp olur diyor.Ben yarın akşam geçerken alayım.Hüsamettin amcaya ayıp olmasın.

manos dedi ki...

Very nice videos ugur!!!!!

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

ugur sen gercekten ballısın arı bile bakılacagı kıymet bileni secmiş ,sahibi arkasından gelmeyen arı bulanındır derler bence sen kısmetini tepme o arkadaşa senin ogullardan verirsin taktir senin
kolaygelsin

HB dedi ki...

Emin abi senin Muğlalardan veriver hüsamettin amcaya... Bütün İzmir doysun oğula...

emin benli dedi ki...

Doğru.aklın yolu birdir derler.Uğurun ricası üzerine evvelsi gün annemin mevlütüne giderken en zayıf muğla oğulunu götürdüm hüsamettin amcaya verdim.gerçi benim oğul çok daha güçlü idi gibisine biraz mırın kırın ettiysede kabul edip,hakkınıda helal etti.

Kemal Demirci dedi ki...

Merhaba.
Arı hastalığı bana da bulaştı ve ben de başladım. Ancak çok yeniyim. Konu ile ilgili olarak sizin tecrübeleriniz ve görüşlerinizden yararlanmak istiyorum. Benim ilk önce ana arı ile ilgili sorularım olacak. Kovanda Ana arıyı görmeye çalıştım ancak göremedim. Tüm çerçevelere de baktım. Ana arı olup olmadığını anlamanın veya ana arıyı görmenin kolay bir yolu varmıdır? Bir de petekler üzerinde bazı gözlerin şişkin olduğunu gördüm. Bunlar ana arı için şişirilmiş olabilirmi? Çerçevelerin fotoğrafları da var. Bu fotoğraflardan ana arıyı görme şansımız nedir? Ana arı yoksa ne yapmalıyım? Yardımlarınız için Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Yeni okuyorum yazınızı kovandan çıkan 2. 3. veda daha sonraki ogullarda ana arı sayısı fazladır ilk çıkan ogulda ise bilindigi gibi yaşlı ana gider ondan sonra çıkan ogullarda fazla anaya raslanır.O ogullar o analardan begendiklerini şecer.