3 Kasım 2008 Pazartesi

Bu Arılar Ne Yapıyorlar

Kuraklık nedeniyle bir türlü bitmek bilmeyen sarıca arı saldırıları karşısında arılar artık teslim bayraklarını yavaş yavaş çekmeye başladılar.



Bitmek tükenmek bilmeyen tacizler tüm hızıyla devam ediyor.Koruma görevlisi arılar her ne kadar kapılarda görevlerini üst düzeyde yapsalarda içeriye sızan hırsızlar oldukça fazla.

Peki bu üçlü grubun ne yaptığını anlamak mümkün mü? İyilikmi yapıyorlar yoksa yıldırma harekatımı anlamadım; yorum sizin...

video

8 yorum:

salih arıcı dedi ki...

Uğur kardeşim bizde onlardan kalmadı ,sarıcalardan ,üçlü arıların yaptığı bence üst baş araması olsa gerek,her şey gönlünüzce olsun.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Her şey gönlünce olsun. Haberlerini bekliyoruz.Sarıca arılardan bu sene yıldım desem yalan olmaz. Arılığın her tarafına çeşit çeşit kapan koydum. Yine de başa çıkılmıyor.

selamlar

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

ugur bey güzel bir flim olmuş bu yıl bu sarıca arılar küresel sıcaklardan dolayı başka yıllara oranla daha fazla birde gözlemledigim bir şey arılar icer temizliği yapar iken dışarı attıkları atıklar diger arıları ve sarıcaları davet ediyor gibi kovan bekcileride görevini yapıp bu olayı engelliyor kovanı savunuyor
kolaygelsin

TUNCAY HADİSE dedi ki...

ABİ,
DENEMEDİĞİMİZ YOL KALMADI AMA SARICALARDAN KURTULUŞ YOK.
BİR TEK BİRA KOYMADIM BU HAFTA BİRA DENEYECEĞİM.
SAYGILAR.

UĞUR KIRAN dedi ki...

eşek arıları sarıcalar derken kovanlar artık pes etmeye başladı,öncelikle bu bölgede rahatlıkla kışı atlatabilecek durumda olanlar bu zararlılar yüzünden iyice zayıf düştü ve birer birer kovanlarımız sönmeye başladı.İzmire daha yagmur düşmediği için malesef halen daha saldırılarına devam ediyorlar.Allah sonumuzu hayreylesin.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

arkadaşlar selamlar;

bende geçen sene sarıca arılarkla bayağı uğraştım.pet şişelyerin ağızını kesip ters çevirerek içine ekşimiş şerbet koydum. Fare yapışkanı sürerek kapan kurdum
ciğer falan derken, en fazla benim arılar kapanlara geldiler
bu sene nemi yaptım.????
hiç bir şey yalnız yakaldığım an elimde ne varsa tepelerine bindim ama neye yararki bataklığı kurutmadıktan sonra

İlhami Uyar dedi ki...

Uğur bey kuvvetli arılar ,mukavemet gösterip karşı koyuyorlar,bizim yörede pek esameleri okunmuyor ama sizin oralar daha sıcak olduğu için birsüre daha uğraşmanız gerekebilir.Herhalde kafanızda imha yöntemleri oluşmuştur.Kolaylıklar diliyor,güzel haber ve görüntüleri bekliyoruz.

Yalçın Sezer dedi ki...

Sarıca arılar, yağmacılık gibi durumlarda pratik bir şekilde kovanların ağzını daraltmak gerekiyor. Kovan sayısı fazla ise bu bile uzun bir zaman süresi alıyor. Kovanların kullanışlı olması verimliliği artıran bir başka durum. Uğur beyi seçiminden dolayı kutluyor. Yıldız kovanada konforlu ve rahat kovanlardan dolayı teşekkürlerimi sizin aracılığınızla iletiyorum.

Yalçın SEZER
www.teknikaricilik.com
www.bereketbal.com