8 Şubat 2009 Pazar

İNVERT ŞURUP BİLMECESİNDE SON NOKTA..

Uzun zamandır invert edilmiş şurup konusunda özellikle arıcılığa yeni başlamış ve/veya doğru bilginin hangisi olduğuna dair kararsızlık içinde olan arıcılar için belkide en doğru yolu gösterebilecek yazı bugün www.arıcılık.gen.tr sitesinde yayınlandı.

Arıcı arkadaşların, bugüne kadar ortaya konan tüm görüşleri içine alan bu araştırma yazısını özellikle okumalarını şahsım adına tavsiye ediyorum.

Tüm arıcı arkadaşların(özelllikle acemi arıcılar) yazıyı okuyarak en doğru kararı yine kendilerinin vermesini diliyorum.
İlgili link : http://www.aricilik.gen.tr/index.php?topic=370.0

2 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...
Link için teşekkür ediyorum Uğur bey.Yalnız kafam daha fazla karıştı bir kaç defa daha okumayı düşünüyorum.Belki bir karara varabilirim.Bir tartarik asit ile crem tartar farklı şeyler değil mi yoksa ben mi yanlış biliyorum.

UĞUR KIRAN dedi ki...

YUSUF BEY,İŞİN DOĞRUSU ANLADIGIMIZ KADARIYLA KREM TARTARLI OLANI.
İYİSİMİ SİZ ZAMANINIZ UYGUN OLDUGU SÜRECE TAZE TAZE YENİ YAPILMIŞ ŞURUP KULLANMAKTAN VAZGECMEYİN BENCE..
BÜYÜK ŞEFİMİZİN ORTAYA KOYDUGU ARAŞTIRMA YAZISINDANDA ANLAŞILACAĞI ÜZERE BU KONUNUN AVRUPADAKİ UYGULAMALARININ ŞEKLİ ŞEMALİ NEDEN YAPILDIGI NEYLE YAPILDIGI VE SONUÇLARI TARTIŞMA KONUSU OLMUŞ VE TAM OLARAK ÖNERİLEBİLECEK BİR BESLEME MATERYALİ OLMADIĞI ORTAYA KONMUŞTUR.